Scosche BoomBottle Review

De Scosche BoomBottle is gebouwd om in een fietsfleshouder te passen en is robuust, waterdicht en verkrijgbaar in een breed scala aan kleuren, waaronder een verscheidenheid aan heldere zuurtinten die gemakkelijk te herkennen zijn als de luidspreker aan staat. de modder Gelukkig is dat niet erg waarschijnlijk, aangezien de BoomBottle zeer stevig in onze flessenhouder past en wordt geleverd met een karabijnhaak om hem op zijn plaats te houden.

Scosche Boomfles

Siliconen hoezen beschermen de volumeregelaars en de koppelingsknop, terwijl een klep aan de achterkant de USB-oplaadpoort en 3,5 mm stereo-ingang beschermt voor het aansluiten van niet-Bluetooth-bronnen. Luidsprekerdrivers, beschermd door stofdichte afdekkingen, zijn aan elk uiteinde van de buisvormige BoomBottle geplaatst. Je kunt de speaker horizontaal of verticaal plaatsen, maar in verticale positie is hij stabieler.

Zoals de meeste draagbare Bluetooth-luidsprekers, gebruikt de BoomBottle de standaard SBC-audiocodec in plaats van de aptX van hogere kwaliteit. Aangezien dit echter een kleine stereoluidspreker is die is ontworpen om naar te luisteren tijdens het fietsen op mountainbikeroutes, is de geluidskwaliteit van de SBC meer dan voldoende voor het beoogde doel. De spreker heeft ons goed vermaakt in onze testlaboratoria.

Scosche Boomfles

De BoomBottle is op zijn best bij muziek met een redelijk gecomprimeerd dynamisch bereik, dat de meeste moderne pop- en dansmuziek beschrijft. Het heeft een sterk, zo niet bijzonder gedetailleerd middenbereik, en er is zelfs een beetje bas, dankzij een passieve radiator. Onze meer complexe orkest- en metaltracks verloren wat detail, vooral in de hoge frequenties, maar de vocale harmonieën waren warm en aangenaam om naar te luisteren. De enige vervorming die we tegenkwamen, zelfs bij hoge volumes, had invloed op af en toe hoge noten op sommige overstuurde gitaarsolo’s, maar het probleem deed zich zelden voor.