Review: MECO Outdoor Draadloze Beveiligingscamera

Ik denk dat ik door mijn eerdere beoordelingen vrij duidelijk heb gemaakt dat ik niet erg goed ben in die dingen. Zoals echte dingen doen. Dus toen Kevin me vroeg om deze draadloze beveiligingscamera te bekijken, negeerde ik duidelijk zijn Slack-bericht, maar hij herinnerde me er vriendelijk aan dat hij mijn salaris betaalde en, nou ja, van het een kwam het ander, en hier zijn we dan.

Vandaag zullen we de MECO Outdoor Wireless Security Camera bekijken. Het is een draadloze beveiligingscamera, wacht maar, die gemakkelijk op een groot aantal oppervlakken kan worden bevestigd en slechts $ 70 kost. Niks slechts. Het heeft een oplaadbare batterij van 6700 mAh die volgens het bedrijf “1000 keer kan worden geactiveerd wanneer deze volledig is opgeladen”, wat betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken over het te vaak opladen, u moet dit om de paar maanden doen.

Je hebt verschillende montagemogelijkheden met de camera, maar verreweg het gemakkelijkst is om de dubbelzijdige zelfklevende patch met de draaibare montage te gebruiken. Het maakt de installatie van de camera uiterst eenvoudig en stelt u in staat om aanpassingen te maken nadat u het gebied hebt gevonden waar u de camera wilt monteren.

De camera heeft een kijkhoek van 120 graden bij 1080p en biedt zelfs een nachtzichtmodus. De camera is, zoals het hoort, waterdicht, dus je hoeft je geen zorgen te maken over storm of iets dergelijks. Het is ook behoorlijk zwaar, wat normaal gesproken geen slechte zaak zou zijn, maar het veroorzaakte uiteindelijk kleine problemen waar ik op in zal gaan.

Hoe werkt de MECO dan?

Afbeelding: Josiah Motley/KnowTechie

Eenvoudige installatie is altijd een goede zaak, maar dat is slechts een deel van de vergelijking met een beveiligingscamera. Ten eerste had ik wat problemen om de camera te verbinden met de beveiligingscamera-app (beschikbaar op Android en iOS). Ik zou liegen als ik zou zeggen dat het niet een beetje vervelend is. Het proces zou soepel verlopen, maar ik had aanvankelijk problemen om verbinding te maken met mijn wifi. Houd er ook rekening mee dat uw router een 2,4 GHz-verbinding moet hebben. Dit zou voor de meesten geen probleem moeten zijn, maar het is het vermelden waard.

Net als bij mijn Traeger Smart Grill duurde het even voordat ik een wifi-verbinding had, maar dat komt neer op mijn standaard Comcast-router. Ook heb ik de camera vrij ver van de router gemonteerd, dus dat is aan mij.

Qua prestaties heb ik niet echt veel klachten. Als er iets is, is de camera mogelijk te gevoelig. Ze moest de juiste hoek vinden om te voorkomen dat de camera de weg oppikte, aangezien passerende auto’s haar af en toe zouden waarschuwen, zelfs als ze amper in beeld waren. Ik denk dat je beter te gevoelig kunt zijn dan te weinig. Het beeld is helder en SD- en HD-weergaveopties zijn beschikbaar.

Oh, en over dat gewicht. De kogelbevestiging die magnetisch aan de holle vorm aan de achterkant van de camera wordt bevestigd, is geweldig voor het maken van aanpassingen, maar ik ontdekte dat het gewicht van het apparaat alleen veel aanpassingen toestond. Kantel deze te ver naar beneden en uiteindelijk zal de camera op de montagebol naar beneden gaan schuiven, wat resulteert in een mooi helder beeld van de grond.

Afbeelding: Josiah Motley/KnowTechie

Met de app kun je livebeelden opnemen en screenshots maken, en de meegeleverde 32GB microSD-kaart kan er ook veel waarschuwingen op opslaan. Zodra u de kaart hebt gevuld, gaat deze in principe terug naar het begin en begint deze te overschrijven. U kunt ook betalen voor cloudopslag, wat u $ 3 per maand kost.

Ook zit er een tweeweg intercomsysteem op de camera, wat naar mijn mening eerlijk gezegd niet nodig is, maar wel fijn kan zijn als je vrienden of familie hebt en wilt laten weten dat je op weg bent naar buiten. . Wat betreft de eigenlijke microfoon van het apparaat, het kan uitstekend geluiden oppikken, zozeer zelfs dat ik mijn buurman een gesprek kon horen voeren op zijn terras, dat ongeveer 35-40 voet verwijderd was. Dat viel me een beetje tegen, eerlijk gezegd.

Een laatste opmerking over het camerasysteem: helaas kan het niet worden geïntegreerd met slimme assistenten zoals Google Assistant of Alexa.

Over het algemeen is het een solide kleine beveiligingscamera die moet voldoen aan de basisbehoeften van veel mensen. Ik was verrast door het gebruiksgemak, de krachtige batterijduur en de nachtzichtmodus. De app kan soms een beetje onaangenaam lijken, maar in mijn ervaring is het niet ongebruikelijk om hem tegen te komen met dit soort apparaten.

Als je op zoek bent naar een beveiligingscamera die je gemoedsrust kan geven zonder de bank te breken, dan is de MECO Draadloze Outdoor Beveiligingscamera zeker het bekijken waard.

Aanbevelingen van de redactie:

Even een waarschuwing, als u iets koopt via onze links, krijgen we mogelijk een klein deel van de verkoop. Het is een van de manieren waarop we de lichten hier aanhouden. Klik hier om meer informatie te verkrijgen. Voor dit onderzoek is een voorbeeldeenheid verstrekt.