Review: Kami Wireless Outdoor Cam – Voor de prijs kun je het niet overtreffen

Ik ga niet liegen, een van de belangrijkste redenen waarom ik nog nooit een buitencamera heb geïnstalleerd, is omdat ik het altijd een ingewikkeld proces vond. Dingen zoals het trekken van een kabel naar de camera. Gaten boren in mijn huis. Zoek een plek waar de camera toegang heeft tot mijn wifi-netwerk. Je weet wel, al dat lawaai. Echt, het klinkt als een enorm project. Er is een reden waarom ik een techblogger ben en niet iemand die beveiligingssystemen installeert voor de kost.

Dus toen ik deze Kami Wireless Outdoor Camera van $ 89 tegenkwam, vertelde een woordvoerder van het bedrijf van YI me dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken. De camera is volledig draadloos, wat betekent dat ik hem niet op een stroombron hoefde aan te sluiten, en ik kan hem in principe overal plaatsen, zolang hij maar mijn wifi-thuisnetwerk kan bereiken. Ik was meteen verkocht op het idee en stemde toe om het uit te proberen. Dus hoe is het gegaan? Nou, laten we erin duiken.

Zoals ik eerder al zei, is deze pup volledig draadloos. Vier 2600 mAh-batterijen voeden de camera en het apparaat heeft geen hub of basisstation nodig. Ik zou het een plug-and-play-apparaat noemen, maar aangezien er niets is om op aan te sluiten, noem ik het plant and play, want dat is eigenlijk alles wat je ermee te maken hebt.

Afbeelding: Kevin Raposo/KnowTechie

Als het op installatie aankwam, was ik letterlijk binnen vijf minuten aan de slag. Wat het grootste deel van mijn tijd in beslag nam, was het opladen van de vier meegeleverde 2600 mAh-batterijen, maar toen ze allemaal klaar waren voor gebruik, sneed ik enkele gaten in mijn hek, dat ongeveer 3 meter van mijn voordeur verwijderd is, en monteerde de camera. . . Nogmaals, vrij eenvoudige dingen hier.

Het klaarmaken van de camera voor gebruik was ook heel eenvoudig. Na het registreren van een account met de Kami Home-app en het synchroniseren van de camera met de app, was ik klaar om te gaan. De camera streamt 1080p-video met 20 frames per seconde met een gezichtsveld van 140 graden. Het apparaat is grotendeels waterdicht met een IP-65-classificatie, dus het zou het tegen de meeste elementen moeten beschermen. We hadden een paar dagen zware regen en de camera leek prima te werken zonder problemen. De camera is zelfs uitgerust met een microfoon en luidspreker, weet je, voor het geval er een dief komt opdagen en je hem moet vertellen dat hij stenen moet trappen.

Als het op opnemen aankomt, neemt de camera op in intervallen van 6 seconden die vanaf uw telefoon kunnen worden gestreamd. U kunt langere opnametijden krijgen, maar u moet zich wel abonneren op de cloudopslagservice van YI, die $ 15 kost voor drie maanden. Dit geeft je zeven dagen opnamegeschiedenis. U kunt dit altijd voorkomen door een microSD-kaart in de camera te plaatsen.

Afbeelding: Kevin Raposo/KnowTechie

De paar weken dat ik de camera aan heb gehad, doet hij zijn werk en doet hij dat goed. Veel beter dan ik aanvankelijk had verwacht. In het begin was mijn cameralocatie iets verder weg dan gesuggereerd, dus veel bewegingsgebeurtenissen werden nooit geactiveerd. Ik bleef bijvoorbeeld achter met pakketten zonder dat de camera werd afgevuurd. Dus na een beetje vallen en opstaan ​​monteerde ik de camera dichter bij mijn voordeur en dat leek alle problemen die ik had op te lossen.

De camera maakt gebruik van passieve infrarood bewegingsdetectie en hoewel dit geweldig is, had ik elke keer als het ‘s nachts regende een paar valse positieven. Maar het is onvoorspelbaar omdat het andere nachten regende, ik kreeg geen waarschuwingen. Dit is geen dealbreaker, want ik kan me voorstellen dat de meeste camera’s hetzelfde doen, en het is echt niet zo’n groot probleem, tenzij je er een aantal krijgt. De app kan ook wat werk gebruiken, omdat ik vond dat hij soms glitchy was, maar niets waardoor je de telefoon tegen de muur zou willen gooien.

Afbeelding: Kevin Raposo/KnowTechie

Over het algemeen is de Kami Wifeless Outdoor Camera een winnaar in mijn boek. Het is niet te duur, het is zeer eenvoudig te installeren, het biedt een uitstekende batterijduur en de algehele prestaties zijn perfect voor uw toepassing. Aanmelden voor Yi’s cloudopslagservice wordt ten zeerste aanbevolen, omdat je anders vastzit aan clips van drie seconden die naar je telefoon worden gestuurd in plaats van 30 dagen opnamegeschiedenis met cloudback-up. Maar nogmaals, dat is aan jou.

Kort gezegd: Voor de prijs kun je het niet verslaan. En als je iemand bent die technisch niet zo geneigd is om een ​​bedrade optie te installeren of niet de ruimte hebt om er een te plaatsen, dan zou deze Kami Wire-Free Outdoor Camera zeker op je radar moeten staan.

Even een waarschuwing, als u iets koopt via onze links, krijgen we mogelijk een klein deel van de verkoop. Het is een van de manieren waarop we de lichten hier aanhouden. Klik hier om meer informatie te verkrijgen.