Lucky Voice Karaoke Party Box Review

Karaoke is erg leuk, maar niet iedereen is dapper genoeg om in het openbaar te zingen, en zelfs als je een goede karaokebar in de buurt hebt, kan een avondje uit bij een erg duur zijn.

Gelukkig kun je je liefde voor karaoke thuis uitleven met de Karaoke Party Box van karaokespecialist Lucky Voice.

De kit bestaat uit een roze microfoon en een mixer, waarop je een paar speakers en je computer aansluit. Het bevat alle benodigde kabels en er is een aansluiting voor een tweede microfoon, die £ 20 extra kost. Met de knoppen kun je het volume van je muziek, het volume van elke microfoon en de hoeveelheid echo regelen, hoewel het een beetje experimenteren is om de juiste balans hiertussen te krijgen.

In plaats van muziek op je computer op te slaan, stream je nummers van de Lucky Voice-website, dus je hebt een redelijk snelle internetverbinding nodig (bekijk onze Labs op pagina 66 als je overweegt je breedband te upgraden). Nadat u een account heeft aangemaakt, kunt u de website-interface gebruiken om nummers op trefwoord te zoeken, ze in afspeellijsten te ordenen en het afspelen van muziek te regelen. De strakke, minimalistische interface kan in het begin wat verontrustend zijn, maar je zult er snel aan wennen. Een belangrijke manier om nieuwe muziek te ontdekken, is door afspeellijsten te delen met andere Lucky Voice-gebruikers.

Er zijn 6.000 nummers beschikbaar, waaronder alle bekende karaokeklassiekers zoals de Bee Gees en Gloria Gaynor. Je hebt hier 30 dagen onbeperkt toegang toe, daarna ben je beperkt tot een kleinere selectie van 1.000 nummers. Extra toegang tot de volledige selectie kost £ 4 voor 24 uur of £ 8 per maand. Deze doorlopende kosten lijken misschien wat hoog, maar ze zijn nog steeds veel goedkoper dan het huren van een kamer in een karaokebar.

Als je een PlayStation 3 of Xbox 360 hebt, kun je beter een karaokespel kopen, zoals respectievelijk SingStar of Lips. Ze hebben allebei een veel beperktere nummerselectie en je moet afzonderlijk extra nummers kopen, maar ze zijn opgenomen door de originele artiesten, en de games beoordelen je prestaties en bieden competitieve multiplayer-gameplay. Een gameconsole kan ook de voorkeur hebben als u geen laptop of mediacentercomputer in uw woonkamer heeft. Toch biedt Party Box een veel authentiekere karaoke-ervaring, met zijn overvloed aan covers en tracks in karaoke-stijl.

We hebben zoveel plezier met het zingen van onze favoriete goedkope deuntjes met Karaoke Party Box. Het kan op de lange termijn duur worden, maar voor informele zangers biedt het een ongelooflijke verscheidenheid aan achtergrondtracks.

Prijs £50