Lindy Premium HiFi-hoofdtelefoon Review

Lindy is niet de eerste naam die in je opkomt als je denkt aan high-end consumentenaudio, maar dit kan een game-changer zijn als de premium hifi-hoofdtelefoon van het bedrijf iets is om aan voorbij te gaan. De dikke, traditioneel ogende oorschelpen hebben dikke gewatteerde cups die het oor volledig omsluiten. Deze worden stevig tegen het hoofd van de luisteraar gehouden door metalen stukken die uit een gewatteerde hoofdband schuiven. Door het gewicht van de cups kunnen ze langdurig oncomfortabel zijn, vooral als u rechtop zit. Daarom is deze hoofdtelefoon beter geschikt om thuis ontspannen naar te luisteren dan om de wereld te overstemmen tijdens een lange treinreis.

Detail van de Lindy Premium HiFi-hoofdtelefoon

De drie meter lange afneembare kabel is ideaal om een ​​pc of stereo te bereiken terwijl u comfortabel achterover ligt, terwijl de meegeleverde drivers van de beker effectief achtergrondgeluid blokkeren en uw muziek in bedwang houden. De hoofdtelefoon wordt ook geleverd met een draagtas en een schroefadapter om de 3,5 mm stereostekker om te zetten in een 1/4 inch.

Lindy Premium HiFi-hoofdtelefoon

De geluidskwaliteit van de koptelefoon is fantastisch. Er was veel detail en het algehele geluid was goed uitgebalanceerd, met een rijke, solide bas en heldere hoge tonen. Dit kon op sommige nummers een beetje te intens worden, maar het leende zich voor schreeuwende melodieuze gitaarharmonieën met stevige ritmische ondersteuning. Het middengebied was minder nadrukkelijk, maar het was niet modderig en de zang bleef duidelijk. Dit zijn niet de luidste koptelefoons die we ooit hebben gehoord, maar ze zijn niet te zwak om te gebruiken met een telefoon of mp3-speler. Sluit ze aan op een krachtiger stopcontact en ze maken veel lawaai.

Lindy Premium HiFi-koptelefooncups

Het gewicht en de belasting van deze hoofdtelefoon maken ze oncomfortabel voor langdurig luisteren terwijl je onderweg bent, maar ze zijn perfect als je een hoofdtelefoon wilt voor een traditionele hifi-installatie voor thuis. Ze zijn extreem voordelig, maar de Shure SRH550DJ-set is veelzijdiger.

Prijs £ 75

Jongen over-ear hoofdtelefoon
Bestuurder gesloten