Eerste reviews van de Apple Watch Series 6

Hoewel de Apple Watch Series 6 in Rusland nog niet te bestellen is, publiceren journalisten van Amerikaanse technologiepublicaties al de eerste recensies van het nieuwe horloge.

Alles wat Apple liet zien tijdens de presentatie in september

Apple Watch Series 6 – eerste indrukken

Gizmodo merkt op dat een van de belangrijkste wijzigingen aan de Apple Watch Series 6 het altijd-aan-display is, dat veel helderder is dan de Series 5. Het voordeel van deze update is dat de gegevens op de wijzerplaat nog beter zijn: bijvoorbeeld , hoeft u uw pols niet op te tillen: de indicatoren zijn zelfs zichtbaar als het scherm inactief is.

Volgens het Amerikaanse blog Engadget is het niet de eerste keer dat het zuurstofgehalte in het bloed correct wordt gemeten. De journalist veranderde de positie van het horloge om zijn pols zeven keer voordat de sensor het juiste resultaat registreerde. Om de bloedzuurstofsaturatie nauwkeurig te kunnen beoordelen, moet het horloge, net als bij het ECG, op een specifieke manier om de pols worden gedragen, zoals beschreven in de bijbehorende bijlage “Bloedzuurstof”. Een van de aanbevelingen van Apple is dat het horloge niet te laag moet worden geplaatst. De auteur van het artikel merkt op dat hij de juiste meetresultaten kreeg precies nadat hij het horloge zo hoog mogelijk had getild, voor zover het sportbandje dat toeliet. Volgens de journalist kan het probleem worden opgelost met een nieuwe enkele armband. De band heeft geen sluitingen, rekt mee door het elastische materiaal en sluit nauw aan op de huid. Daarnaast is de band verkrijgbaar in 9 maten, zodat je degene kunt kiezen die het beste bij je past.

De auteur van The Verge-artikel meent dat de Apple Watch Series 6 niet veel sneller is dan de Series 5. Volgens de journalist is het belangrijkste voordeel van de S6 dat de processor watchOS-updates lang volhoudt. Bovendien merkte de auteur ook op dat hij de eerste keer niet in staat was om een ​​nauwkeurige bloedzuurstofmeting te verkrijgen.

De verslaggever van CNN Underscored prees het nieuwe gedempte marineblauw van de Series 6 en vergeleek het met het middernachtgroen van de iPhone 11 Pro, dat onder bepaalde lichtomstandigheden vervaagt tot donkergrijs. Vergeleken met het buitenland is Product RED daarentegen briljant. De journalist vergeleek ook de bloedzuurstofmetingen die op de S6 werden verkregen met de gegevens gemeten met een aparte pulsoximeter: de resultaten zijn hetzelfde.

Apple Watch Series 6 verkrijgbaar in twee nieuwe kleuren: rood en ultramarijn

zie vergelijkbare

Apple Watch-serie 6