Eerste recensies op iPhone SE 2

Op 15 april kondigde Apple een bijgewerkte iPhone SE aan. Voor inwoners van de Verenigde Staten en sommige Europese landen is de pre-order op 17 april geopend, dus early adopters van de nieuwe iPhone SE hebben al iets te zeggen. In Rusland kan de iPhone SE 2 pre-order vandaag geplaatst worden op de officiële Apple website. De verkoop begint op 24 april.

In zijn recensie van de iPhone SE 2e generatie editie TechCrunch merkt op dat voor sommige gebruikers het 4,7-inch scherm misschien klein is, maar voor de meeste meer dan de ondergrens van de norm. Een ander nadeel van de iPhone SE 2 kan volgens de auteur van het artikel Touch ID zijn voor gebruikers die al ervaring hebben met het gebruik van Face ID. Voor eigenaren van oudere modellen met Touch ID zal het authenticatiesysteem op de vernieuwde iPhone SE vertrouwd aanvoelen.

Een van de belangrijkste voordelen van de iPhone SE 2 is de camera. Aan de ene kant is dit hetzelfde als de XR-groothoekcamera met een 12MP-lens, aan de andere kant is het de iPhone 11/11 Pro-level frameverwerking die verantwoordelijk is voor de A 13-processor en de 3e generatie neuraal. Motor. Ook heeft de iPhone SE 2 meer portretmodi. Over het algemeen heeft de camera van de nieuwe iPhone SE die van de iPhone XR overtroffen.

TechCrunch

Tegelijkertijd heeft de iPhone SE 2 geen nachtmodus en bij weinig licht de iPhone SE-camera is aanzienlijk inferieur aan de 11-lijn.

TechCrunch

Editie De rand Hij wijst erop dat het design van de iPhone SE 2020 natuurlijk gedateerd is, maar de bouwkwaliteit is prima. Het 4,7-inch LCD-scherm is net zo goed als premiummodellen met True Tone-technologie, die de beeldkleur aanpast aan natuurlijk licht.

Foto The Verge

Net als bij de iPhone 7 en 8 is de home-knop niet fysiek, maar reageert hij op druk.

De batterijduur van de iPhone SE is volgens het bedrijf gelijk aan die van de iPhone 8 en dus de iPhone 7. De Verge-journalist merkt op dat de nieuwe elementen voldoende zijn voor vier tot vijf uur actief gebruik. A13 De bionische processor en de verbeterde energie-efficiëntie zijn niet erg sterk om de situatie met de autonomie te veranderen en over het algemeen is deze op het niveau van de G8 gebleven.

De recensent bevestigt ook het hoge niveau van de camera in de iPhone SE 2, vergelijkbaar met de iPhone 11 Pro door de A 13 processor.

Foto links gemaakt met de iPhone 11 Pro, rechts met de iPhone SE 2020. The Verge
De foto aan de linkerkant is gemaakt met de hoofdcamera in portretmodus, aan de rechterkant met de camera aan de voorkant. De rand