De eerste recensies van Apple Watch Series 7 verschenen op het netwerk.

Afgelopen vrijdag begon Apple met het accepteren van pre-orders voor de Apple Watch Series 7. De officiële verkoop begint deze week, op 15 oktober. Aan de vooravond van dit evenement deelden vooraanstaande westerse publicaties en gerenommeerde bloggers hun mening over het nieuwe product.

Onthoud dat Apple Watch Series 7 verschilt van zijn voorgangers in grote behuizingen (41 mm en 45 mm versus 40 mm en 44 mm), zeer dunne randen rond de schermen, dikker glas dat het scherm bedekt en ondersteuning voor snel opladen. Bovendien kun je nu zwemmen op je Apple Watch. Volgens Apple is het horloge bestand tegen onderdompeling tot een diepte van 50 meter.

Waar journalisten en bloggers zich op richtten:

De Apple Watch Series 7 heeft een uitstekend beeldscherm, helder genoeg en groot genoeg. Door de groei van de diagonaal bevat deze meer informatie dan voorheen. Het QWERTY-toetsenbord is een interessant kenmerk van de Apple Watch Series 7. En het is erg handig om ermee te werken. Ik was tevreden met het snel opladen. De Apple Watch Series 7 laadt sneller op dan zijn voorgangers, wat een goede zaak is. Er zijn helaas geen bijzondere veranderingen op het gebied van autonomie. Ik zou graag meer wijzerplaten willen die aangepast zijn voor grote schermen. Maar ze zijn nog niet aangekomen. Er is ook geen ondersteuning voor oplossingen van derden.

Over het algemeen zijn journalisten en bloggers het erover eens dat de Apple Watch Series 7 een goed product is. Eigenaren van horloges van vorig jaar zouden alleen moeten overwegen om te upgraden naar een nieuw model als ze echt een groot scherm willen. Maar gebruikers van de vorige Apple Watch moeten het nieuwe toestel zeker eens van dichterbij bekijken.