Audio-Technica ATH-MSR7NC SonicPro Hi-Res Hoofdtelefoon Review

Het is als een déjà vu als ik een ander paar Audio-Technica-hoofdtelefoons bekijk, omdat ze veel overeenkomsten vertonen met de Audio-Technica ATH-MSR7. We kunnen zeggen dat Audio-Technica ATH-MSR7NC het is een andere versie met de toegevoegde functie van ruisonderdrukking. We zullen zien.

uitpakken

De ATH-MSR7NC ziet er precies hetzelfde uit als de ATH-MSR7; zelfs de verpakking en accessoires zoals audiokabels, vliegtuigadapter en draagtas zijn ongewijzigd. Het enige verschil is dat er geen lange audiokabel is en in plaats daarvan een USB-oplaadkabel. Dit komt omdat je de hoofdtelefoon moet opladen om de ruisonderdrukkingsfunctie te gebruiken.

Vergeleken met andere ruisonderdrukkende hoofdtelefoons in de prijsklasse, waren het ontwerp en de bouwkwaliteit van de Audio-Technica-hoofdtelefoons echt geweldig. Ze gebruiken hoogwaardig synthetisch leer en aluminium, zodat je niet broos voelt bij het vasthouden en gebruiken van de oortelefoons. Alle stukken zijn zeer goed gewatteerd, zodat ik ze zonder problemen urenlang kan dragen. Uw oren kunnen na een tijdje warm worden omdat de oorkussens uw oren comfortabel bedekken. Een voordeel is dat ze je op een geweldige manier kunnen isoleren van omgevingsgeluid.

De batterijduur van de MSR7NC is rond de 30 uur, niet echt lang maar genoeg om een ​​paar weken te gebruiken.

geluidskwaliteit

Veel mensen gaven aan dat de koptelefoon niet zo goed klinkt als de Beats koptelefoon, anderen zeiden dat het geluid te vlak is. Ik ben het niet eens met al die uitspraken. De Audio-Technica ATH-MSR7NC is geen alleskunner. De drivers zijn afgestemd op een V-vormig geluid.De bas is niet diep, maar is eigenlijk heel helder en pittig, de middentonen zijn iets afgezwakt en de hoge tonen zijn erg helder. Toen ik naar enkele pop- en EDM-nummers luisterde, was ik behoorlijk teleurgesteld omdat de koptelefoon te weinig vermogen lijkt te hebben voor deze muziekgenres.

De koptelefoon schijnt echt als ik langzamere nummers, jazz of klassieke muziek speel. Nu spelen ze de noten prachtig en de hoge tonen zijn niet langer oncomfortabel voor mijn oren. Ik geniet echt van de schone en nauwkeurige weergave met een indrukwekkend geluidsbeeld. Het geluid is heel open en ik kan instrumenten en stemmen van verschillende plaatsen horen.

Over het algemeen zijn de geluidskarakteristieken praktisch hetzelfde als in de ATH-MSR7. U kunt dus wat geld besparen door de goedkopere versie te kopen als u de ruisonderdrukkingsfunctie niet nodig heeft. De oortelefoons doen al uitstekend werk door ruis te isoleren.

Ik ben niet echt onder de indruk van ruisonderdrukking omdat het ruis met 40-50% kan verminderen. Er zijn eigenlijk beter presterende opties van Bose of Sennheiser, maar geen van hen klinkt zo goed als Audio-Technica.

Superieure bouwkwaliteit Helder, helder geluid Comfortabel

Ruisonderdrukkende prestaties zijn niet indrukwekkend

De Audio-Technica ATH-MSR7NC is mijn favoriete hoofdtelefoon met ruisonderdrukking omdat ze een goede balans vinden tussen geluidskwaliteit en ruisonderdrukking. Het geluid is vloeiend en natuurlijk, dus ik kan zelfs op rumoerige plaatsen van mijn muziekcollectie genieten. Als je de extra actieve ruisonderdrukking niet nodig hebt, kun je de ATH-MSR7 kopen, die ongeveer $ 80 goedkoper is.

Koop Audio-Technica ATH-MSR7NC-hoofdtelefoons op Amazon