Apple Watch Twelve South TimePorter Case Review

Het nieuwe TimePorter-accessoire van Twelve South voor Apple Watch combineert een oplaadstation met een beschermhoes. Het is gemaakt in de vorm van een schaal, aan de binnenkant is alles doordacht om de lange oplaadkabel van de Apple Watch en kleine gaatjes aan de zijkanten op te nemen en aan te sluiten, zodat de kabel naar buiten kan komen en op stroom kan worden aangesloten terwijl de behuizing is gesloten. Binnenin de TimePorter is er ook een plek om andere accessoires op te bergen; dit kan een extra bandje zijn, andere kabels, een kleine powerbank of de Apple Watch zelf. De case is aan de buitenkant bekleed met leer en is verkrijgbaar in twee kleuren: zwart en wit.

Hierboven bevindt zich een siliconen plug met het Twelve South-logo, die het gat van de oplaadkabel van de Apple Watch bedekt. Het is gemakkelijk binnenin te verbergen, aan de binnenmuur te bevestigen en er wordt een kabel op zijn plaats gezet, waarna het erg handig is om het horloge op te laden met de kast als dockingstation. Het ontwerp is, laten we zeggen, niet het beste in de accessoirelijn van Twelve South en is in een meer conservatieve stijl gedaan, het is gemakkelijk om het te verwarren met een brillenkoker.

timeporter2

tijddrager5

TimePorter werkt ook prima als nachtkastje voor de Apple Watch, door het horloge in de gewenste positie te plaatsen, of het is een handig draagbaar laadstation als je al een powerbank hebt.